Obserwuj w Google News

Cichopek i Kurzajewski zwiększają oglądalność „Pytania na śniadanie”. Kurzopki to hit TVP

2 min. czytania
24.10.2022 09:53
Zareaguj Reakcja

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski mają powód do świętowania. Ostatnie występy pary w „Pytaniu na Śniadanie” cieszyły się sporym zainteresowaniem widzów. Chwilowy sukces czy hit TVP?

Cichopek i Kurzajewski zwiększają oglądalność „Pytania na śniadanie”. Kurzopki to hit TVP
fot. Screen Instagram (@katarzynacichopek, @pytanienasniadanie)

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski chyba nie muszą się martwić o swoją pozycję w Telewizji Polskiej. Niespodziewane ogłoszenie ich związku wymuszone komentarzem Pauliny Smaszcz mogło wywołać spory skandal. Okazuje się jednak, że medialne zainteresowanie można łatwo przekuć w sukces, o czym świadczą ostatnie wyniki oglądalności programu TVP.

Choć fani „ Pytania na śniadanie” wydają się być podzieleni w swych ocenach dotyczących nowej pary polskiego show-biznesu, nie da się ukryć, że Kurzopki mogą okazać się prawdziwym hitem Telewizji Polskiej. Nie każdemu musi podobać się zatarcie granicy między życiem zawodowym i prywatnym pary. Jednak Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski nie mają już możliwości powrotu do jedynie profesjonalnych relacji na wizji. Związek nowej „power couple” poparła nawet Joanna Kurska, a Kasia z Maćkiem poinformowali o swym uczuciu podczas łączenia na żywo ze studiem śniadaniowego programu.

Redakcja poleca

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski hitem TVP. Rośnie oglądalność „Pytania na śniadanie”

Tymczasem Centrum Informacji TVP wydało oficjalny komunikat dotyczący wzrastającej oglądalności „PnŚ”. Nie ma chyba wątpliwości, że miało na to wpływ poprowadzenie programu przez Cichopek i Kurzajewskiego.

W momencie najwyższej oglądalności program obejrzało 630 tys. widzów, a średnia widownia wyniosła 480 tys. osób. Dwójka była liderem anten z udziałami na poziomie 8,9%. „Pytanie na śniadanie” wyprzedziło konkurencyjny program pod względem widowni - różnica na korzyść „PnŚ” wyniosła 47 tysięcy widzów, a w piku 94 tysięcy osób

- podali zadowoleni z wyników oglądalności pracownicy stacji.

Myślicie, że wzrost oglądalności „PnŚ” jest chwilowy? A może zainteresowanie Kurzopkami nie przeminie, a widzowie dalej tłumnie będą oglądać śniadaniowy program Telewizji Polskiej?

Sonda Radia ZET
Serena i Blair "Gossip Girl", Brenda i Donna "Beverly Hill 90210" fot. Fotografie: EAST NEWS
####default####