Obserwuj w Google News

Katarzyna Cichopek promuje swoją markę. Brak zainteresowanych?

2 min. czytania
27.10.2022 11:36
Zareaguj Reakcja

Katarzyna Cichopek od dwóch lat jest właścicielką własnej marki, pod szyldem której sprzedaje biżuterię i perfumy. Niedawno celebrytka pojawiła się na festiwalu start-upów, gdzie zamierzała przedstawić swój pomysł na biznes szerszemu gronu odbiorców. Okazało się, że zamiast tłumów, na gwiazdę czekały „puste krzesła”.

Katarzyna Cichopek
fot. TRICOLORS/East News

Po tym, jak Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski oficjalnie potwierdzili, że są w związku, w mediach zawrzało. Nie brakuje głosów krytyki i złośliwych uwag, a na temat medialnej relacji wypowiadali się już mi.in. Monika Richardson, Robert Janowski i Paulina Smaszcz, która przy każdej możliwej okazji stara się dogryźć byłemu mężowi i jego nowej wybrance.

Zobacz także:  Paulina Smaszcz bezlitośnie o Cichopek i Kurzajewskim. "Okłamywali swoje rodziny i widzów"

Katarzyna Cichopek pojawiła się na spotkaniu. „Puste krzesła”

13 i 14 października 2022 roku Cichopek była jedną z prelegentek na festiwalu Carpathian Startup Fest w Rzeszowie, podczas którego miała promować swoją markę YA, oferującą internetową sprzedaż biżuterii i perfum.

- Identyfikuję się ze wszystkim moimi produktami i chciałabym, aby marka docierała do jak największego grona klientów. Pracujemy właśnie nad nowymi  pomysłami, a że większość produktów powstaje na Podkarpaciu i tutaj tworzona jest marka „YA” – mówiła aktorka.

Redakcja poleca

Wygląda na to, że spotkanie nie poszło po myśli aspirującej przedsiębiorczyni – jak podaje tygodnik "Dobry Tydzień", publiczność, jaka pojawiła się na wystąpieniu gwiazdy nie była imponująca.

Ostatnio, gdy na imprezie biznesowej w Rzeszowie opowiadała o swojej marce biżuterii, na sali były głównie puste krzesła

– możemy przeczytać rozczarowującą dla Kasi informację.

Mimo nielicznej publiczności, prezenterka nie traciła zimnej krwi.

Przekonałam się, że social media to potęga, kiedy po wybuchu pandemii zaczęłam budować własną markę. Jest ona ultrakobieca. Sama mogę coś wymyślić, ale wszystkiego sama nie zrobię

– powiedziała, po czym złożyła podziękowania swojemu zespołowi, który wspiera ją podczas rozwijania biznesu.

Co myślicie o marce Katarzyny Cichopek?

RadioZet.pl/DobryTydzień

Sonda Radia ZET
####default####