Obserwuj w Google News

Ślub od pierwszego wejrzenia: Internauci wściekli na Łukasza. "Tak dać się sprzedać" [FOTO]

2 min. czytania
01.10.2020 12:48
Zareaguj Reakcja

Łukasz Kuchta, jeden z uczestników "Ślubu od pierwszego wejrzenia", został skrytykowany przez fanów za reklamowanie produktów na Instagramie. Zdaniem części internautów zrobił to sposób nieudolny i ostentacyjny. Mężczyzna postanowił odpowiedzieć na zarzuty.

Ślub od pierwszego wejrzenia
fot. Artur Zawadzki/REPORTER/ EAST NEWS

" Ślub od pierwszego wejrzenia" od początku wzbudzał wiele kontrowersji. Emitowane na antenie TVN, a następnie TVN7 show zyskało grono oddanych fanów. Wiele osób zarzuca programowi promowanie związków nieopierających się na uczuciach, a jedynie medialnej kalkulacji, która często nie ma nic wspólnego z prawdziwym zakładaniem rodziny. O dziwo jednak znalazły się osoby, które dzięki ślubowi "w ciemno" odnalazły prawdziwe uczucie. We wrześniu cieszyliśmy się z narodzin dziecka Pauliny i Krzysztofa. Wielu uczestników zyskało popularność i cieszy się zainteresowaniem fanów.

Jednym z najbardziej wyróżniających się bohaterów 4. edycji "Rolnik szuka żony" był Łukasz, któremu udało się odnaleźć miłość. Mężczyzna założył rodzinę i wydaje się być bardzo szczęśliwy, co więcej, nie może narzekać na brak popularności, fani nadal chcą wiedzieć, jak ułożył sobie życie. Jego profil na Instagramie obserwuje już ponad 190 tysięcy użytkowników. Podobnie jak inne znane osoby, Łukasz wykorzystuje swój profil na Instagramie, by zarabiać na reklamowaniu różnego rodzaju produktów. Jednak jeden z ostatnich postów nie spodobał się części internautów.

 Ślub od pierwszego wejrzenia: fani miażdżą vloga Oliwii i Łukasza. "Sztuczny do granic"

Ślub od pierwszego wejrzenia: Łukasz skrytykowany za reklamę w mediach społecznościowych

Reklamowanie produktów przy wykorzystaniu popularności w sieci nie jest niczym nowym, największe gwiazdy show-biznesu w ten sposób zarabiają na życie. Łukasz zdecydował się wypromować jedną z firm cateringowych, jednak część internautów najwyraźniej uznała, że przesadził.Pod zdjęciem, na którym widać opakowanie z logiem producenta pojawiły się nieprzychylne komentarze.

- Szkoda, że nie potrafisz zareklamować czegoś tak, żeby nie było to nachalne.

- Żeby tak dać się sprzedać. Wstyd! Byle tylko kasę zarobić - czytamy w komentarzach.

Sam zainteresowany postanowił odpowiedzieć krytykom w jednoznaczny sposób.

- Wstyd to kraść. Tak mnie rodzice uczyli i tego będę się trzymać. Pozdrawiam - skwitował Łukasz.

Zgadzacie się z podejściem uczestnika "Ślubu od pierwszego wejrzenia"?

Sonda Radia ZET
####default####