Kultowy kanał znika z telewizji. Był nadawny przez 18 lat
Popularny kanał telewizyjny Mango 24 zniknie z ekranów po 18 latach nadawania. Telezakupy zakończą działalność już 1 sierpnia.

Mango 24 to jeden z najbardziej popularnych kanałów telezakupowych. Wiele osób pamięta je choćby ze swojej młodości czy dzieciństwa - cieszyły się wysoką oglądalnością zwłaszcza w pierwszej dekadzie XXI wieku. W ostatnich latach programy zakupowe były coraz częściej zastępowane przez inne formy sprzedaży, przede wszystkim internet.
W związku ze zmniejszającą się oglądalnością podjęto decyzję o zakończeniu dalszej emisji. Od 1 sierpnia 2020 roku Mango 24 nie będzie już nadawane. Informację przekazała łódzka sieć kablowa Toya, zaznaczając w komunikacie dla swoich subskrybentów, że kanał zniknie z ich oferty „w związku z zakończeniem emisji programu przez nadawcę”.
Zobacz także: Netflix: Nowości na lipiec 2020. Lista premier filmów i seriali. Co będzie można zobaczyć?
Kanał Mango 24 znika z telewizji
Mango 24 było całodobową stacją telezakupową, która rozpoczęła nadawać w 2002 roku. W 2007 roku Grupa TVN przejęła 100 proc. udziałów w Mango Media za 13 mln euro. Jak donosi portal press.pl, na podstawie danych z Krajowego Rejestru Sądowego, w 2018 roku spółka Mango Media odnotowała przychody o wysokości 17 mln złotych, przy stratach w wysokości 3,1 mln. Rok wcześniej przychody wynosiły aż 64 mln złotych. To właśnie ich drastyczny spadek najprawdopodobniej wpłynął na decyzję zarządu o zamknięciu Mango 24.
Będziecie tęsknić za telezakupami?