Obserwuj w Google News

Taylor Swift splagiatowała w teledysku popularną reklamę? Internauci porównują

Piotr Krajewski
1 min. czytania
13.03.2018 11:01
Zareaguj Reakcja

Taylor Swift zaprezentowała ostatnio oficjalny teledysk do nowego singla „Delicate”. W ciągu zaledwie jednego dnia wideo obejrzano kilkanaście milionów razy. Wielu internautów uznało, że nowy klip Amerykanki jest mocno podobny do popularnej reklamy marki KENZO.

Taylor Swift KENZO
fot. Youtube (TaylorSwiftVEVO, KENZO)

 

Taylor Swift – Delicate: teledysk to kopia reklamy KENZO?

„Delicate” to nowy singiel Taylor Swift, który promuje jej ostatni album „Reputation”. Piosenka doczekała się właśnie oficjalnego teledysku wyreżyserowanego przez słynnego Josepha Kahna.

W klipie możemy zobaczyć wygłupiającą się i tańczącą przed tłumem ludźmi Taylor Swift. W mediach społecznościowych niemal natychmiast rozpętała się burza. Wielu internautów zaczęło twierdzić, że wideo do „Delicate” to plagiat słynnej reklamy francuskiej marki KENZO.

- Nowy teledysk Taylor Swift to rażąca kopia reklamy KENZO World. Sceneria, paleta kolorów, choreografia, wszystko – napisała jedna z internautek.

Taylor Swift i znaczenie teledysku do „Delicate”

Klip do utworu „Delicate” jest pełen symbolizmu. W trakcie wideo artystka wygłupia się, uśmiecha i tańczy, będąc jednocześnie niewidzialną dla reszty otoczenia.

Fani niemal natychmiast zaczęli doszukiwać się w teledysku odniesień do obecnej sytuacji Taylor Swift. Po głośnych i kontrowersyjnych momentach w mediach (m.in. konflikt z Kanye Westem) Amerykanka zdecydowała się zniknąć z życia publicznego na wiele miesięcy. Wideoklip pokazuje niewidzialną Swift, która jest szczęśliwa w trakcie życia poza blaskiem fleszy.

WYGRAJ BILETY NA KONCERT EDA SHEERANA W MANCHESTERZE

RadioZET.pl/nme.com/PK

####default####