Mata wpadł do Maka na... zestaw Maty. Muzyk niespodziewanie podpisywał płyty w restauracji [WIDEO]
Mata odwiedził McDonald's, żeby osobiście spróbować swojego zestawu. Koniec kampanii raper uczcił spotkaniem z fanami i podpisywaniem płyt.
Mata i McDonald's właśnie zakończyli kampanię "Mata przejmuje Maka". Przez ostatni miesiąc fani rapera mogli kupić w znanej sieci restauracji specjalny set skomponowany przez swojego ulubionego artystę. Akcja wywołała spore kontrowersje i przyniosła sieciówce niemały rozgłos. Współpraca Maka i Maty została zwieńczona wyjątkowym wydarzeniem.
Mata przejął Maka na Świętokrzyskiej w Warszawie
Mata słynie z zaskakiwania swoich fanów. Artysta już kilkukrotnie dawał znać słuchaczom na swoim Instagramie o wydarzeniach na zaledwie kilka godzin przed eventami. Stało się tak, chociażby w przypadku dwóch koncertów zagranych na Schodkach nad Wisłą.
Tym razem na Insta Stories ekipy rapera - Gombao 33 pojawiło się zdjęcie z adresem - Świętokrzyska 3 w Warszawie. Kto kojarzy tamte okolice, pewnie wie, że pod podanym adresem znajduje się jedna z restauracji McDonald's.
Mata w Maku podpisał płyty i zjadł swój zestaw [WIDEO]
Jak się okazało Mata z okazji zakończenia kampanii z Makiem, zjawił się osobiście razem z całą ekipą Gombao 33 w jednym z warszawskich McDonald'sów. Artysta przez jakiś czas przebijał piątki z fanami, robił sobie selfie, rozdawał oraz podpisywał płyty.
Jak cytuje Jana Mirosława, deputy creative director DDB Warszawa portal wirtualne media, akcja była dobrze przemyślana:
Mata w tej kampanii przejął Maka w każdy możliwy sposób, oferując swój zestaw czy produkując kolekcję ubrań, a na koniec przyszedł czas, by przejął jedną z lokacji dosłownie. Było to idealne zakończenie kolaboracji, jakiej wcześniej w Polsce nie było.
Podczas odwiedzin Maty w Maku nagrano krótki film, na którym widzimy między innymi, jak raper wymienia się koszulkami z jednym z pracowników restauracji. Wideo zostało zrealizowane w jakości nawiązującej do lat 90. i pamiętnych kaset VHS.
Jak czytamy w oświadczeniu Tomasza Dębowskiego, dyrektora marketingu McDonald's Polska - pierwszy tydzień kampanii Maty i Maka to trzeci najlepszy tydzień w historii firmy w Polsce pod względem liczby transakcji oraz osiągniętej wartości sprzedaży. Odnotowano wówczas wzrost o ponad 60 procent w stosunku do poprzedniego roku.