Wielka rewolucja na Netflixie. Każdy będzie mógł z niego korzystać?
Netflix od miesięcy zapowiada wprowadzenie tańszego pakietu z reklamami. To odpowiedź platformy na odchodzących użytkowników oraz nadmierne dzielenie się dostępem do konta. Czy nowe zasady dotyczą też Polski?

Netflix wprowadza reklamy. Taki pakiet ma być odpowiedzią na drogie abonamenty. Dzięki temu więcej osób będzie mogło pozwolić sobie na korzystanie z platformy. Kiedy pakiet Netflixa z reklamami dotrze do Polski i ile będzie on kosztował?
Zobacz także: "Cesarzowa Sisi": czy Netflix zrobi kolejny sezon popularnego serialu?
Netflix: rewolucja dla użytkowników platformy. Czy zmiany dotkną też Polaków?
Netflix od miesięcy przygotowuje się do wprowadzenia nowego pakietu z reklamami. Ma to być odpowiedź na potrzeby użytkowników, ale i też reakcja na gwałtowną rezygnację osób, które nie są skłonne płacić Netflixowi za abonament. Jak podaje portal wirtualnemedia.pl - Netflix już w listopadzie wprowadzi tańszy pakiet z reklamami. Co ciekawe, to o wiele wcześniej, niż pierwotnie zakładano. Niestety, zapowiadane zmiany na ten moment nie dotyczą rynku polskiego.
Zdaniem wirtualnychmediów.pl - Netflix chce w ten sposób zdążyć przed Disneyem, który zamierza wprowadzić podobną ofertę. Nie od dziś wiadomo, że za spadkiem wpływów Netflixa stoją między innymi konkurencyjne platformy streamingowe, a jednym z największych konkurentów jest właśnie Disney.
Pakiet z reklamami wprowadzi też pewne ograniczenia. Przede wszystkim widzowie nie będą już mieli możliwości pobierania filmów i seriali na urządzenia mobilne, by później obejrzeć je w trybie offline. O innych zmianach Netflix jeszcze nie poinformował.
Reklamy na Netflixie: jak będą wyglądać?
Netflix nie ujawnił jeszcze, jak docelowo będzie wyglądał tańszy pakiet z reklamami. Wiadomo natomiast, że platforma planuje sprzedawać dwa spoty (15 i 30 sekund). Mają być one emitowane przed rozpoczęciem seansu i w trakcie oglądania. Pewne jest to, że bloki reklamowe nie będą trwały dłużej niż 4 minuty na godzinę.
Tańszy pakiet Netflixa z reklamami ma kosztować między 7 a 9 dolarów, czyli około 35-45 złotych. Na ten moment nie ujawniono, ile taki pakiet będzie kosztował w przyszłości w Polsce.
Zobacz także: Najchętniej oglądane seriale na Netflix. Ten o mordercy nie ustępuje z pierwszego miejsca
RadioZET.pl
„Emily w Paryżu”: Netflix zaprezentował galerię fotosów z 3. sezonu megahitu [ZDJĘCIA]
