Ruszyła kampania #przytuldziecko. Znani artyści wspierają wyjątkową akcję
Co łączy Piotra Fronczewskiego i Annę Dereszowską? Łączy ich dziecko - główny bohater kampanii społecznej #przytuldziecko, która ruszyła 1 czerwca, a której ambasadorami zostali fantastyczni artyści, sportowcy, dziennikarze, muzycy, a także wiele instytucji. Patronem akcji jest Radio ZET.
#przytuldziecko to nazwa nowej kampanii społecznej, w którą zaangażowały się największe polskie gwiazdy. Jej cel jest naprawdę prosty — uświadomić wszystkim, że przytulanie ma naprawdę ogromną moc.
— Naszą misją jest uświadomienie roli przytulania tym, którzy jej nie znają i przypomnienie jej tym, którzy zapomnieli. Robimy to, bo zwykły przytulas ma niezwykłą moc — mówią twórcy akcji.
Wszyscy artyści biorący udział w kampanii oddają swój głos dzieciom, zwracając uwagę na prosty i symboliczny gest przytulenia, który jest niezwykle ważny, a o którym tak często zapominamy, gest bliskości, dzięki któremu dzieci wzrastają, są bezpieczne i prawidłowo się rozwijają.
Honorowym ambasadorem kampanii został Piotr Fronczewski, a dołączyli do niego m.in. Anna Dereszowska, Ola Popławska, Małgosia Socha, Jolanta Fraszyńska, Hanna Śleszyńska, Kamil Glik, Maciej Zakościelny, Michał Żebrowski, Janusz Chabior, Michał Figurski, Cezary Pazura, Rafał Królikowski, Rafał Rutkowski, Ada Kalska, Mikołaj Roznerski, Michał Czernecki i Bartłomiej Topa.
Artyści przez cały miesiąc na swoich profilach społecznościowych będą udostępniać krótkie nagrania, w których opowiedzą, co czują gdy przytulają i są przytulani.
Patronem kampanii #przytuldziecko zostało Radio ZET. Dołączcie do akcji i przytulajcie!
RadioZET.pl/mat.prasowe/PK