Mata rapował, że wykupi billboard na Manhattanie i tak zrobił. Artysta promuje album w Nowym Jorku
Mata i jego najnowszy album "Młody Matczak" bije rekordy popularności. Raper jednak dotrzymał słowa i rozpoczął promocję płyty... na nowojorskim Manhattanie.
Mata 1 października wydał jeden z najbardziej wyczekiwanych polskich albumów tego roku. "Młody Matczak" cieszy się ogromną popularnością wśród słuchaczy. Już po premierowym weekendzie krążek znalazł się w TOP 10 najlepiej przyjętych wydawnictw na Spotify na świecie. Artysta zajął 4. miejsce i wyprzedził tym samym Hansa Zimmera i Lila Wayne'a.
Mata na billboardzie na Manhattanie. Raper promuje płytę w Nowym Jorku
"Młody Matczak" bił rekordy jeszcze przed premierą, dlatego nie dziwi fakt, że po trafieniu albumu do sklepów na Spotify wybuchła istna matomania. Młody raper przekroczył 5,5 miliona streamów nowego albumu zaledwie w dobę. W dniu premiery płyty liczba odtworzeń wszystkich umieszczonych na platformie kawałków rapera wyniosła z kolei 5,9 miliona. Oba wyniki są najwyższymi, jakie zanotowane w Polsce.
Jednak Mata nie spoczywa na laurach i dalej inwestuje w promocję swojego nowego albumu. Raper wywiązał się właśnie z obietnicy, którą złożył w utworze "Patoreakcja" w marcu 2021.
Mata promuje "Młodego Matczaka" na Manhattanie
Matczak w swoim hicie rapował:
Za rok wykupię billboard na Manhattan jak Sfera Ebbasta
Od deklaracji minęło zaledwie 7 miesięcy, a w Nowym Jorku pojawił się billboard z podobizną młodego rapera.