Obserwuj w Google News

Nowa wersja "Barbie Girl" Aquy. Zwyciężczyni Eurowizji coveruje kultowy hit [WIDEO]

2 min. czytania
23.02.2021 10:44
Zareaguj Reakcja

Netta nagrała nową wersję „Barbie Girl”. Hit zespołu Aqua podbił serca milionów słuchaczy i był jednym z największych przebojów lat dziewięćdziesiątych. Teraz doczekał się nowej odsłony autorstwa zwyciężczyni Eurowizji 2018.

Netta
fot. Rolf Klatt/REX/Shutterstock/EAST NEWS

Netta jest bez wątpienia jedną z najbarwniejszych postaci Eurowizji ostatnich lat. Izraelska piosenkarka wygrała konkurs w 2018 roku z utworem „Toy”.

Teraz powraca z nowym minialbumem „The Best Of Netta’s Office – Vol. 1”. Na płycie znalazła się nowa wersja kultowego przeboju „Barbie Girl” Aquy.

Zobacz także: Netta Barzilai ma polskie korzenie. Przodkowie zwyciężczyni Eurowizji 2018 mieszkali w Polsce

Netta w nowej wersji „Barbie Girl”. Zwyciężczyni Eurowizji 2018 coveruje hit Aquy

Netta nagrała własną wersję utworu „Barbie Girl” z repertuaru Aquy. Wydana w 1997 roku piosenka duńsko-norweskiego zespołu podbiła listy przebojów na całym świecie i była jednym z największych hitów z popularnego gatunków bubblegum pop.

Nowa wersja „Barbie Girl” promuje minialbum Netty zatytułowany „The Best Of Netta’s Office – Vol. 1”. Jak przyznała zwyciężczyni Eurowizji 2018, nowa EP-ka zrodziła się z pragnienia kontaktu z fanami, który jest niestety ograniczony z powodu trwającej pandemii koronawirusa. Piosenkarka postanowiła wykorzystać ten trudny czas i zaczęła bawić się muzyką poprzez improwizowanie oraz eksperymentowanie.

To otwarte płótno, które nie jest spętane zasadami przemysłu muzycznego. Kiedy pracuję nad Netta’s Office, czuję się najprawdziwszą wersją siebie! To moja dziwna muzyczna wersja podcastu – mówi Netta.

Na nowej płycie Netty znalazło się łącznie sześć coverów. Oprócz wspomnianego hitu „Barbie Girl”, zwyciężczyni Eurowizji 2018 nagrała też własne wersje m.in. przebojów „Coco Jamboo” Mr. President, „Low” Flo Ridy czy „The Times They Are a-Changin” Boba Dylana.

Netta wygrała Eurowizję 2018

Niemal od początku sezonu eurowizyjnego Izrael był głównym faworytem bukmacherów do zwycięstwa w Eurowizji 2018. Energetyczny utwór Netty Barzilai natychmiast po premierze stał się internetowym hitem, a oryginalnym brzmieniem „Toy” zachwyciły się miliony osób. W trakcie utworu Netta imituje gdakanie kury, co dla wielu słuchaczy było szokiem. Izrael wygrał całą imprezę z 529 punktami na koncie.

Oficjalny teledysk do zwycięskiej piosenki „Toy” obejrzano już ponad 150 milionów razy w serwisie YouTube.

Zobacz także:  Eurowizja 2021 odbędzie się mimo pandemii koronawirusa. Jak będzie wyglądał konkurs?

RadioZET.pl/mat.prasowe

####default####